درویش باز هم وعده تمدید داد علیپور جای آل کثیر را می گیرد؟ گل گهر همچنان به دنبال مدافع پرسپولیس تاریخ و ساعت بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس | جنگ قهرمانی در دربی منچستر پخش زنده بازی ایران و ایتالیا در لیگ ملت‌های والیبال (۵ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین صحبت‌های جواد نکونام پس از تساوی استقلال مقابل نساجی | نمی‌خواهند بگذارند قهرمان شویم! برنامه هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال | این‌بار، استقلال دنبال پرسپولیس! صحبت‌های اوسمار پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان | کامبک پرسپولیس در تاریخ می‌ماند جدول لیگ برتر فوتبال ایران پس از پایان هفته بیست و هشتم | پرسپولیس، صدر را از استقلال قاپید! ویدیو گل چهارم پرسپولیس به استقلال خوزستان توسط اورونوف (۴ خرداد) | کامبک پرسپولیس کامل شد! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و هوادار (۴ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان جایگاه سوم را تثبیت کردند ویدیو واکنش علیرضا بیرانوند به شعار هواداران پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان نتیجه بازی استقلال و نساجی قائمشهر | استقلال نبرد و دوم شد+ ویدیو گل‌ها(۴ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال تهران و نساجی قائمشهر(۴ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان | کامبک سرخپوشان در ثانیه های پایانی(۴ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان(۴ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی استقلال و نساجی در لیگ برتر فوتبال ایران (۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران (۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پایان قایدی در الاتحادکلبای امارات پرونده استقلال با سانتاکلارا بسته شد
سرخط خبرها
فدراسیون کشتی به‌دنبال نایب‌رئیس جدید

سوریان راضی به بازگشت نمی‌شود

  • کد خبر: ۱۳۱۸۰۵
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
سوریان راضی به بازگشت نمی‌شود

به گزارش شهرآرانیوز؛ با توجه به اصرار حمید سوریان برای کناره‌گیری از نایب‌رئیسی فدراسیون کشتی، مسئولان فدراسیون به‌دنبال معرفی جانشین او هستند. حمید سوریان، دارنده هفت مدال طلای جهان و المپیک، چند روز پیش از سمتش به‌عنوان نایب‌رئیس فدراسیون کشتی استعفا کرد. پس از این اتفاق، سخنگوی فدراسیون کشتی از مخالفت فدراسیون با استعفای سوریان خبر داد و حتی گفته شد او به کارش ادامه می‌دهد، اما مذاکرات برای بازگشت وی به فدراسیون فایده‌ای نداشته و فدراسیون کشتی به‌دنبال انتخاب جانشین سوریان است.

بر این اساس نیز قرار است در روز‌های آینده گزینه مدنظر رئیس فدراسیون کشتی به‌عنوان سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون کشتی معرفی شود تا به این ترتیب حمید سوریان که رابطه بسیار نزدیکی با علیرضا دبیر داشته است، پس از ۳۹ماه به همکاری‌اش با رئیس فدراسیون کشتی پایان دهد. سوریان پیش از این نیز چندمرتبه خواستار کناره‌گیری از سمتش شده بود، اما هر بار دبیر استعفایش را نمی‌پذیرفت. گفتنی است سوریان پنجم مرداد ۱۳۹۸ با حکم علیرضا دبیر به‌عنوان نایب‌رئیس فدراسیون کشتی انتخاب شد.

رنگرز: خلأ سوریان پر نمی‌شود

سرمربی تیم کشتی فرنگی کشورمان گفت: تصمیم سوریان برای استعفا بسیار جدی است و متأسفانه خلأ او با حضور فرد دیگری پر نخواهد شد. حسن رنگرز افزود: ارتباط سوریان و علیرضا دبیر بسیار نزدیک و صمیمی و خارج از فضای کاری و اداری است.

سوریان در یک‌سال گذشته پی‌درپی به‌علت مشکلات شخصی در فکر استعفا بود و این موضوع اصلا به بحث مدیریت فدراسیون مربوط نمی‌شد. البته با توجه به ارتباط دبیر و سوریان بعید می‌دانم که رئیس فدراسیون با استعفای او موافقت کند و بی‌گمان این موضوع را نخواهد پذیرفت. همان‌طور که می‌دانید، دبیر با همان ادبیات معمولش رفتن سوریان را قبول نمی‌کند. زیرا نبود سوریان برای کشتی فرنگی ناخوشایند است.

رنگرز بیان کرد: امیدوارم سوریان تجدیدنظر کند. ما هنوز روز‌های سختی داریم، اما او همچنان بر استعفا پافشاری می‌کند و تصمیمش جدی است. به همین دلیل من هم از او خواهش می‌کنم با توجه به رقابت‌های جهانی و المپیک پیش رو بماند و کنار ما باشد. زیرا حضورش نه‌تن‌ها برای کشتی فرنگی، بلکه برای کل کشتی ما خوب است. واقعا حیف است. سوریان همه ذهن و روحش با کشتی است و افتخاراتش گویای این ادعاست.

سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی در پایان اظهار کرد: من از همان روز اول که به تیم‌ملی آمدم، اولین صحبتم با سوریان بود و خواهش کردم که ما را تنها نگذارد. حضور او در بحث فنی و مدیریتی می‌تواند به ما کمک کند. ارتباط و تعامل با او برای بدنه مدیریتی و اجرایی ما لازم است و به‌عنوان یکی از مفاخر کشتی دنیا می‌تواند در بحث فنی به ما کمک کند. بودن و حضورش برای ما فرصت کم‌نظیری است و متأسفانه نمی‌توان خلأ او را با فرد دیگری پر کرد و بی‌شک آسیب آن در درازمدت به بدنه کشتی فرنگی وارد خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->